De Haagse Spot

Identiteit

Het try-out podium van De Haagse Spot is wereldberoemd in Den Haag. Ongespot talent en gevestigde cabaretiers, stand-up comedians en liedjesschrijvers staan hier graag in de schijnwerper. En het publiek? Zij houdt van De Haagse Spot.

“Ready for take-off heeft ons enorm geholpen bij het vormen van onze gemeenschappelijke missie en visie.”Mariette van Solingen – Producent De Haagse Spot

Maar het is belangrijk in beweging te blijven. De Haagse Spot is heeft grote plannen. Naast het populaire try-out podium is De Haagse Spot ook een productiehuis. Een netwerk met eigen, vernieuwende producties, trainingen en workshops of theaterprojecten in opdracht van bijvoorbeeld de gemeente of bedrijven. Dan spreek je ineens veel meer mensen aan.

“De nieuwe identiteit is met veel complimenten ontvangen, door zowel artiesten als publiek. Wij zijn ongelooflijk blij met de toepassing ervan in het campagnemateriaal.”Elisabeth Boor – Producent De Haagse Spot

Ready for take-off houdt van De Haagse Spot en daarom hebben we samen de plannen concreet op papier gezet. Voor wie, met wie en wanneer communiceren we? Vervolgens zijn we met een strategische sessie tot de kern van de nieuwe organisatie gekomen en hebben we een scherpe identiteit neergezet. Helder in vorm, prikkelend in tone-of-voice.

i.s.m. Marleen van den End

dehaagsespot_animatie

dehaagsespot9