GHC9

Gezinshuis.com

Identiteit en website

Gezinshuis.com is er voor (startende) gezinshuizen, gemeenten en zorgaanbieders. Samen zorgen zij ervoor dat uithuisgeplaatste jongeren een veilige plek binnen een gezinshuis hebben. Deze zorgformule is succesvol en Gezinshuis.com groeit. Maar de zorg in Nederland verandert. Daarom is zichtbaar zijn bij (potentiele) gezinshuisouders, gemeenten en zorginstellingen belangrijker dan ooit. Gezinshuis.com wil nog beter laten zien wie ze zijn, waar ze voor staan en wat ze te bieden hebben. “Hoe kunnen we al deze verschillende partijen aanspreken en toch onszelf zijn? “ vroegen zij aan RFTO.

“In no time had Ready for take-off de vragen achter onze vraag helder, hebben ze zich wegwijs gemaakt in de jeugdzorg en onze positie daarin en kwamen met een frisse, verrassende en passende nieuwe visuele jas voor Gezinshuis.com. Met de nodige doortastendheid en humor is het fijn samenwerken met Ready for take-off!”

Annemarie van der Velde – Formulemanager Gezinshuis.com

Een aantal strategische sessies zorgden ervoor dat we goed van start zijn gegaan. Een passende, heldere visuele identiteit is het resultaat. Op basis hiervan hebben we een ontwerp gemaakt voor het belangrijkste communicatiemiddel: de website. En super trots op 72/300 en JAWEL die de complexe website volledig in eigen beheer technisch hebben gerealiseerd. Samenwerken zoals het hoort.

GHC1GHCVisits