Eén organisatie, meerdere locaties en heel veel verschillende mensen. Hoe krijg je eenheid, maar zorg je ervoor dat iedereen zichzelf kan blijven? Een aantal strategische sessies met als resultaat een zuivere koers: we communiceren niet over cliënten, maar mét cliënten. Raamwerk is tenslotte een leef- en werkomgeving midden in de maatschappij. En de mensen van Raamwerk willen gewoon leven*, met soms een beetje hulp.

Ready for take-off ontwikkelde op basis hiervan geen logo, maar een eigen, herkenbaar lettertype. Samen met een karakteristiek kleurenpalet en overtuigende fotografie is een unieke stijl ontstaan die vernieuwend is binnen de branche. En de mensen van Raamwerk? Zij kiezen en creëren hun eigen stijl, omdat het altijd bij elkaar past.

“Met de nieuwe identiteit is Raamwerk een stuk herkenbaarder geworden. Bovendien worden onze cliënten én onze medewerkers erg blij van onze nieuwe uitstraling.”

Hans de Cocq van Delwijnen – Bestuurder Raamwerk

*‘Gewoon leven betekent bij Raamwerk zélf de regie hebben over je leven, zélf keuzes maken, rechten en plichten hebben, autonoom zijn, vrienden hebben, je kunnen ontplooien, naar vermogen bijdragen aan de samenleving, een zinvol leven leiden. Dit is wat Raamwerk onder kwaliteit van leven verstaat. Voor mensen met een verstandelijke, lichamelijke of meervoudige beperking.’

Raamwerk_05

tas